logo4
Ring på: 55 99 90 34

Kvalitet



NØJAGTIGE OPÅLINGER SIKRER KONKURRENCEDYGTIGE PRISER

Vi anvender et tidsopmålingssystem, som sikrer, at vi er konkurrencedygtige, men samtidig kan levere et kvalitets-arbejde.


 

Kvalitet afpasset vores kunders ønske

Den kvalitet vi leverer afspejler vores kunders ønske.

I samarbejde med kunden afpasser vi rengøringsniveauet til den enkelte opgave. Når dette er fastlagt, sikrer vores kvalitetsstyringssystem, at den daglige ydelse er, som vores kunder ønsker det.

Dette sikrer høj kvalitet og konkurrencedygtige priser.
Vores dygtige og engagerede medarbejdere er en vigtig del af dette koncept. Men også støtten og kontrollen fra driftsinspektørene giver et godt arbejdsmiljø, som sikrer en jævn kvalitet og god kundekontakt.

Kommunikation er en vigtig del af vores arbejde. Derfor gør vi meget ud af at kommunikere med vores kunder. Dette sikrer at vores kunders forventninger til os afspejles i det arbejde, som vi udfører.

Vi har forskellige kommunikationssystemer. Vigtigst er den daglige kontakt med rengøringsassistenterne og driftsinspektørene. Kommunikation skal dog række videre. Derfor har vores kunder også mulighed for direkte kontakt via iClean, E-mail eller telefon til drifts- og servicecheferne og virksomhedens administration.

KVALITET SAT I SYSTEM

Opstartsfasen er en vigtig del af et langt godt forhold mellem vores kunder og os. Derfor sætter vi ekstra ressourcer ind i denne fase. Vi ved af erfaring, at det tager et stykke tid, før vores medarbejdere kender alle detaljer på arbejdspladsen. Derfor tager rengøringen længere tid i starten. Vores driftsinspektører har særligt fokus i  denne fase. Dette sikrer, at vores medarbejdere føler sig trygge og hjulpet. Derfor yder de også en ekstra indsats.

Hverdagsfasen er fasen, hvor rutinen skaber højere effektivitet. Det er også en fase, hvor der skal arbejdes på kvaliteten. Derfor støttes vore medarbejdere af driftsinspektørene, som også sikrer at kvalitetsniveauet, som er aftalt med vore kunder overholdes.


GRØN PROFIL

Vi anvender så vidt muligt Svanemærkede produkter. Dette gælder kemi såvel som mikrofiberklude. Ikke alle opgaver kan udføres med Svanemærkede produkter.
Til opgaver hvor der ikke findes Svanemærkede produkter anvender vi så vidt muligt produkter, som belaster miljøet og medarbejderne mindst muligt.
For at skåne vore medarbejdere anvender vi ergonomisk rigtige redskaber og arbejdsmetoder.

Vore kunder er bl.a.:
  • domiciler
  • slotte
  • kontorer
  • skoler og institutioner
  • bilforretninger
  • butikker
  • andels- og ejerboligforeninger
  • ejendomsadministratorer
  • hospitaler
  • banker
  • private
I alt har vi over 3000 kunder fordelt på daglig rengøring, vinduespolering og ejendomsservice.
Nordisk Polering ApS | Jernbanevej 2D 2. tv | 4720 Præstø | Tlf. 55 99 90 34 | CVR: 87 62 59 15 | Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

logo3
HOVEDKONTOR

Nordisk Polering ApS
Jernbanevej 2D, 2tv.
4720 Præstø
TLF: 55 99 90 34
EMAIL: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
STORKØBENHAVNSAFDELING

Nordisk Polering ApS
Ordrupvej 101
2920 Charlottenlund
TLF: 39 64 32 23